Louice Stillman

When life is hard, think of the kids in africa,

13 maj 2014

Publicerad 2014-05-13 15:44:57 i Allmänt,

Nu var det bra länge sen. De händer inte så speciellt mycket.. Studenten om 23 dagar.. Helt galet!
Nu ligger jag hemma med världens smärta i magen och kollar på one tre Hill. Var in till akuten i går och skulle kolla upp var det var men efter 6 timmars väntande fick jag nog och åkte hem utan att träffa en läkare.. Så smärtorna är kvar och vet inte vad jag ska göra. De ändå jag gjort heeeela dagen är och sovit...
Men något positivt är när man får ett samtal från någon vilket inte händer så ofta från den människan. De gör mig lite lycklig iaf, hoppfull kanske. Jag vet inte. 
Nej nu ska jag fortsätta kolla, ha de bra kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela