Louice Stillman

When life is hard, think of the kids in africa,

24januari

Publicerad 2014-01-24 09:22:06 i Allmänt,

Hejhopp!
Har haft de två bästa dagarna med världens bästa människor, mysigaste sovsällskapet och gosigaste mornarna!
Kan inte annat än att vara glad.. Tills i morse..
Jag som alltid är så duktig ska lyckas med allt..  
Spände tandställningen i onsdags å inte kunna ätit Max ätit en macka och en tallrik youghurt om dagen.. Så i morse skulle jag åka från "T" och jo jag går till bussen tar min morgon cigg, sätter mig ner och jo vad händer? Jo lilla jag känner mig svimfärdig och börjar må illa. Bussen kommer efter 4minuter kanske och jag hoppar på skyndar mig sätta mig brevid någon ranson och svettas som aldrig förr.. Kändes som jag  precis duschat eller nå.. Så hoppas av på centralen och möter på Jenny å Jossan som tur är, Jenny ser att jag inte är okej.. Så ringer mamma å sätter mig på bussen hem och busschafförer körde som en biltjuv samt i alla gropar han hittade... Iaf nu ligger jag ensam i min säng och har lyckats fått i mig 2 mackor och lite youghurt och hoppas att jag ska vara bättre tills senare!
Ska ju faktiskt få träffa min saknade och finaste mallan idag om jag mår bättre.. 
Nä nu blev de mycket skrivet..
Dags att kolla några avsnitt av GG och bara ta de lugnt!
Tjaråååååå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela