Louice Stillman

When life is hard, think of the kids in africa,

Sömnlöst

Publicerad 2014-02-12 05:20:38 i Allmänt,

Klockan är nu 05.09 å har varit vaken en timme å kan verkligen inte sova..

Igår var en kaos dag. Åkte hem från skolan vid tolv kom hem till T och somnade redan direkt när jag kom hit typ ett.. Med migrän, hals ont och snorig.. Vaknade ut vid fem när han kom hem. Å låg i sängen hela dagen han drog iväg men nån kompis å levde livet som han förtjänar.. Somnade kanske tolv igen mot alla odds och vaknar upp 4 ensam, då han sov borta. Kan verkligen inte sova.. Tankarna snurrar..
Ligger ensam och glor på tv. Sjuk och mår allmänt kasst.
Har aldrig någonsin varit den som inte kan sova. Speciellt inte mitt i nätterna.
Hemma från skolan idag och möte vid 11 typ.. 
De är tur att jag har så fina vänner som ställer upp i alla lägen.
Vad ska jag ta mig till.. Mår allmänt kasst, har ingen anlednig då livet verkligen är 100% toppen. Allt går verkligen som jag vill!
Sen finns de ju alltid människor som vill förstöra för en.. Genom dumma kommentarer, ruttet beteende osv. Jag försöker att inte lyssna men de är svårt att inte göra de. Försöker lyssna på de människor som behandlar mig väl, att jag ska sluta lyssna på människor som håller på som 3åringar. Men ändå lyssnar jag på dem som jag egentligen borde be dra åt helvete..
Nej nu slutar jag skriva och ska försöka sova, vilket jag hoppas jag kan göra..
Godnatt/godmorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela