Louice Stillman

When life is hard, think of the kids in africa,

Sista augusti

Publicerad 2014-08-31 22:48:13 i Allmänt,

Hej alla fina läsare!
Idag har jag bara legat i sängen med feber å dunderförkylningen..
Vaknade vid 7 i morse och hostade så jag grät, känns ju super skönt..
Hade då iaf fått ett sms från Anton att deras plan snart lyften mot Turkiet, sköt för honom, tomt för mig, hehe!
Sen sov jag fram tills 1 och gick hem från Nadja runt halv 2 och bara legat i sängen hela dagen.. Sjukt segt!
Anton är iaf hemma om en vecka och sedan jobbar han en vecka så vi ses väl 2veckor. Så de kommer blir lite tomt och ensamt. Men han är så värd resan!!
Nej invänta mina vänner som kommer med en jodgubbsmilkshake från donken strax och va social med nadjos!
Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela