Louice Stillman

When life is hard, think of the kids in africa,

Lördag

Publicerad 2014-08-31 01:12:52 i Allmänt,

Hellu!
Igår så åkte jag hem till A för att spendera en sista natt med honom innan han åker till Turkiet i moron och blir borta en vecka. Haft de ganska mysigt, dock har jag blivit förkyld vilket suger.
Idag vaknade jag upp hos A, vilket man blir glad av.. Kalle hämtade mig runt halv 6 för att köra hem mig till Nadja så jag skulle hinna fixa mig för att åka mor Bilträff på hälla. Så åkte hem och skyndade mig att göra i ordning mig och sedan åkte vi mot hälla. Efter en timme kom A och en av hans vänner så vi gled runt med dom där till klockan var typ 23 då vi bestämde oss att åka hem då varken jag eller Nadja mår nå bra. Fick säga hej då till A eftersom han åker om just nu nästan exakt 6h och 20minuter. Han har de bra han, bara hoppas han får en bra resan! Nu ligger jag iaf i sängen med Nadja på soffan och kollar på lejon kungen och ska försöka sova utan att hosta ihjäl mig..
Godnatt alla bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela