Louice Stillman

When life is hard, think of the kids in africa,

03.54

Publicerad 2014-08-10 03:54:12 i Allmänt,

2 blogginlägg på 2 dagar är ju helt otroligt, haha!
Idag spenderade jag min dag med Sara och michaela med massvis med skitsnack och massvis med skratt, dom de ska vara! Åkte även och kollade på utomhus bio vilket var mys! Dock kunde inte varken A eller Nadja följa med då de fick förhinder, tråkigt nog! Men träffade på mina kusiner och satt och mös vid dem och hade de trevligt. 
Åkte därefter hem till lilla skit hallsta och träffade Nadja en sväng och inväntade syster eftersom jag skulle sova där. Så nu ligger jag i hennes säng och kollar runt Facebook och instagramnoch lite så. En helt okej dag faktiskt, dock har humöret gått upp och ner vilket jag inte förstår varför menmen.. 
I morgon väntas inte så mycket. Förmodligen träffa A och senare på kvällen antingen blir jag kvar där eller så åker jag hem och sover under bar himmel med Saris. Känns som att mysfaktorn är på högnivå, de behövs! 
Nej tack och godnatt gott folk!
Tjing-tjong, karamellstång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela