Louice Stillman

When life is hard, think of the kids in africa,

02.11

Publicerad 2014-08-17 02:16:38 i Allmänt,

Hellu!
Idag har jag har det varit en skön dag, inte gjort för mycket alls.
Vaknade halv 2 och gick hem till Mami och bakade en kladdkaka för att jag vakande och var sjukt sugen.. Haha! Sen ringde syster och ville ha skjut så då åkte jag och Nadja och hämtade henne och körde henne till stallet så då fick jag chansen att pussa på min fina Feltina ❤️ 
Sen har de inte hänt så mycket utom att jag nu ligger i systers säng och ska försöka sova då Nadja åkte iväg och A var ute på sina egna äventyr. I morgon vankas 2 års kalas för nowali, lilla gullungen! Får se om jag hinner träffa A också, men de visar sig!
Nej godnatt köra folk!
Tjinge-ling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela