Louice Stillman

When life is hard, think of the kids in africa,

-

Publicerad 2014-08-08 23:09:24 i Allmänt,

Hej kära bloggen igen!
Ett tag sedan jag skrev och de är mycket som hänt.
Jag har tagit studenten vilket var den bästa dagen i mitt liv. Alla lycka som uppstod, att jag gick ut med allt godkänt, helt sjukt! 
Arbetslös som jag är så umgås jag bara med mina fina vänner och A. Jag gör de bästa av allt och försöker göra allt så perfekt. Livet börjar bli komplett och jag börjar bli happy again.
Nu är jag iaf påväg mot Västerås med Nadja för livet äventyr. I morgon väntas utomhus bio med Sara, michaela, Isak och förhoppningsvis Nadja och A.
Dags att vara social, hare gött!
Pjing-tjong karamell stång! 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela