Louice Stillman

When life is hard, think of the kids in africa,

-

Publicerad 2014-08-11 00:10:45 i Allmänt,

Hello igen!
Dagen har varit en ta dag faktiskt!
Ätit Max med Nadja och sprungit ifrån getings j*vlar som en idiot. Därefter bestämde hon att vi skulle åka på roadtrip och käka glass vilket vi gjorde i Köping och sedan ringde jag till A och kollade om han var hemma vilket han var så blev en sväng dit. Vi var där nästan 2 timmar och de ända vi gjorde var att snacka skit och kolla på hans urgulliga katt. Jag hatar katter men jag är kär i hans, haha sjukt! Sedan åkte ci hemåt vid typ 8. Träffade därefter michaela, Hannah och Isak så vi åkte mot båtbryggan och snackade lite.
Ikväll har jag även blivit sambo med världens bästa Nadja, woopwoop!
Lika glad som jag är nu var de längesen jag var och jag är evigt tacksam för mina vänner för att de ställer upp på en knasboll som jag är!
I morgon väntas städning och tvättstugan med nadjos! Senare på eftermiddagen så åker jag bog iväg till A och blir kvar där, hihi!
Nej dags för en film! 
Tjing-tjong, karamellstång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela